Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Feladatok/pálya

 A pályák a feladatok szerint lehetnek CS (counter-strike), DE (demolition), AS (assassination), ES (escape) és FY (fighting yard) típusúak.

  • CS típusú pályákon a CT-k feladata a terroristák fogságában lévő túszok megkeresése, és a kezdőpontjukra történő kimentése. A terroristáknak természetesen ezt kell megakadályozni, tehát itt gyakorlatilag a CT-k támadnak, a T-k védenek.
  • DE típusú pályákon két célpont van. A T-k feladata felrobbantani ezek közül az egyiket. A két célpont között tetszőlegesen választhatnak. Az egyik T-nél van a bomba, ezt a hátán lévő hátizsák jelzi. Ezt a célponthoz eljutva élesítenie kell (alapban 5-ös gomb, és tűz gomb nyomva tartása), és szervertől függően 35-45 másodpercen belül robban a bomba (de ez lehet kevesebb vagy több is). A CT-knek ezzel szemben a bomba lerakását kell megakadályozniuk. Ha a T-knek mégis sikerül beélesíteniük, akkor a hatástalanítást kell elvégezni. Ez bombahatástalanító készlet (defusal kit) nélkül 10, defuse kittel 5 másodpercig tart, a use gombot kell lenyomva tartani a bombára nézve. Eközben mozdulni, ugrani nem tudunk.
  • Az AS típusú pályák már kihalóban vannak. A feladat nagyon egyszerűen hangzik: egy VIP személyt kell eljuttatni a pálya egyik végétől a másikig. A VIP-t mindig az egyik CT játssza, ő vásárolni nem képes, csak az alap pisztolyt használhatja. Ha lelövik, a kört a CT-k elvesztették.
  • Az ES típusú pályák szinte teljesen eltűntek. A feladat a következő: a T-knek el kell menekülni egy vagy két kijutási ponton, a CT-knek ezt kell megakadályozni. Ha az összes T meghal, vagy nem szabadulnak ki a rendelkezésre álló idő alatt, a kört a CT-k nyerik. Ezeken a pályákon limitálva van a vásárlás.
  • FY típusú pályáknak nincs tényleges konkrét feladat-tartalmuk, egyszerűen csak le kell lőni az ellenség összes játékosát. Ezek többnyire szórakozásra készített „fun” pályák, az ún. funserverek futtatják őket.
  • Az AIM típusú pályán a két csapat általában egymással szemben helyezkedik el, és egy bizonyos fegyverrel kell az ellenség minden tagját megölni. Ha a csapat egyik tagja átmegy a másik fél területére (rushol), akkor a szerver szabályai szerint kirúgható a szerverről.
  • GG (GunGame) típusú pályákon a játékos a fegyvereket egy adott sorrendben kapja (általában AWP-től a pisztolyokig lefelé, majd gránát és kés), de akár ez fordítva is lehet. A játékos mindig akkor lép a következőre, ha az előzővel teljesítette a követelményt, ami általában egy gyilkolás az adott fegyverrel. Az nyeri a játékot, aki először teljesíti az összes fegyvert.
  • KZ típusú pályáknál általában csak a CT-csapat szerepel, a lényeg csak annyi, hogy végig kell ugrálni az általában falon elhelyezett kiálló elemeken a pálya végéig, ez mehet időre is a pálya elején elhelyezett gombbal.
  • ZM típusú pályákon a Zombik és a CT-csapat (még ha a karakterválasztásnál valamelyik terroristát jelölted be, akkor is kék lesz a neved, tehát CT vagy) harcolnak egymással. A játék általában úgy kezdődik, hogy 1 CT átváltozik Zombivá, majd karmolással megfertőzheti ellenségeit, majd a legutolsó CT-nek teljesen 0-ra kell vinnie az életét. Fejlettebb pályákon már megjelenik a Nemesis (Zombi) és a Survivor (CT) karakter, amiknek általában 10000 fölött van az életpontjuk, és elég erőset ütnek (a Survivor persze lő). Itt a gránátok is átváltoznak: SG grenade>Lámpa, HE grenade>Égető gránát, vagy a zombiknál fertőző gránát, Flashbang>Fagyasztógránát.
  • Surf típusú pályákon a csapatok egy helyről indulnak csak van köztük egy elválasztó fal (a legtöbb surf mapon) Innen egy ferde falon kell végig "szörfölni" és fegyvereket szerezni amikor elérkeztél egy megállóra választhatsz mész vissza kezdőhelyre (TOP) vagy mész a börtönbe (JAIL). Akik leesnek szörfölés közben azok kerülnek be a jailbe ahonnan nem lehet kijutni vagy csak nehezen vagy ha kinyitják nekik.
 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.